Regn

Ja det regnar,inte för att det har varit så mycket av den varan i sommar men det känns endå som att det räcker nu. Jag är nöjd. Idag håller ja på o försöker städa, vi får besök i morn som stannar hela heljen. Ska bli kul.
Så väskan får därför stå tillbaka ännu en gång, men det hinns väl. Kanske hinner lite senare idag.
Ja jag sydde lite på väskan, men det bara krånglar så det bidde ingen bild idag heller, men det kommer. R o M kommer också på lördag eftermidda, det blir kul. Hoppas vädret är på våran sida för vi tänkte grilla.Jag känner mej så trött så ja tror det får bli sängen nu, kanske orkar ja läsa lite i Slöjd-Detaljer som kom med posten idag =D.


Eftersom jag inte har nån bild på väskan får det bli en på våran kisse istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0