Skaparlust......

Nu har ja försökt att skapa något sen ja gick upp i morse, men det tycks då va 1000 oviktiga saker som ska ta min tid. Först barikerade pojkarna köket hela förmiddan( dom skulle ut o fiska,men det regnade o batteriet till motorn var inte färdigladdat) o ja kan inte tänka när dom pratar hela tiden. Sen kom ja på att ja var tvungen att ringa telia o fråga när våran telefon ska funka igen. Har varit utan sen i tisdags förra veckan. Där va det...gissa..ja kööööööööööööööö förståss. Men idag var den kort, bara 42 st före, beräknad väntetid 17 min. Jag älskar verkligen Telia o alla andra liknande instanser. Dom är verkligen gjorda för oss med mycket tålamod o mycke tid..blaha..

Sen har ja varit en sväng till staden i ett ärende, eller två var det. Sen har ja skjussat pojkarna äntligen till båten o nu tänkte ja börja skapa, då kommer dottern o säger att vi ska ta en ridtur på två blöta hästar, jaha o kl är 18.15. Mitt skapande ser ut att bli senarelagt igen, nu när ja äntligen kommit på vad ja ska göra. Har tillochmed gjort en skiss....Ja återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0